Chjamate Oghje!

Chì sò i vantaghji di u sistema di sincronizazione di a valvula variabile?

Dapoi l'avventu di u mutore, a ghjente ùn hà micca cessatu di fà miglioramenti à ellu, è avemu ancu vistu generazioni di novi mutori cù vari spustamenti da grande à chjucu. Cù l'aumentu di i veiculi, avemu intrutu in una terribile crisa energetica. , U Petroliu, una risorsa non rinnuvevule, hè lentamente esauritu da a nostra scavatura cutidiana. Cume cuntempuraneu, ùn cunsideremu micca e prublemi energetichi o riservemu alcune risorse per a prossima generazione. Cù i nostri sforzi di ingegneria, avemu sviluppatu un novu tippu di mutore di risparmiu d'energia è purtatu più tecnulugia di risparmiu di carburante. Oghje fornitore di valvule di motore di veiculi sparterà cun voi i vantaghji di u sistema di distribuzione di valvula variabile.

 

Oltre à l'acceleratore è a turbina (o aumentu meccanicu), i cumpunenti chì influenzanu l'aria in u cilindru includenu valvole.

In generale parlendu, a valvula variabile include diversi tipi di variabili: timing variabile da u latu di entrata, ascensore variabile da u latu di entrata, timing variabile da u latu di scaricu, è elevatore variabile da u latu di scaricu. Alcuni motori anu solu unu di elli, è alcuni motori ne anu multipli in listessu tempu. Dunque, a tecnulugia di "assunzione variabile" di diversi mutori ùn hè micca necessariamente a stessa in termini di struttura.

U principiu di timing di valvula variabile

U principiu di travagliu di un mutore à benzina à quattru tempi chì simu familiari. I quattru colpi di travagliu di aspirazione, pressione, travagliu, scaricu, è u travagliu di cicculu continuu di u mutore anu un effettu inseparabile nantu à u tempu d'apertura è di chiusura di l'acceleratore. Tuttu u mondu sà chì a valvula hè cundutta da u crankshaft di u mutore attraversu l'arburu a camme, è u tempu di a valvola dipende da l'angulu di rotazione di l'arburu a camme. In un mutore ordinariu, u tempu d'apertura è di chiusura di a valvula di aspirazione è di a valvula di scarico sò fissati. Stu tempu fissu hè difficiule da piglià in contu i bisogni di travagliu di u mutore à diverse velocità. Vulemu fà chì u mutore ghjunghje à un Rendimentu più altu Di solitu mudificemu l'angulu d'inclinazione α di l'albero a camme per cambià u tempu d'apertura è di chiusura di l'acceleratore per uttene u tempu di travagliu u più veloce per generà una energia cinetica più grande. Avà avemu un timing di valvula variabile per risolve questu più facilmente. Tecnulugia.

5fc5fece9fb56

 

A tecnulugia di timing di valvula variabile hè una struttura simplice è un sistema di meccanisimu à pocu costu in tutta a tecnulugia di timing di valvula variabile. Utilizza meccanismi di trasmissione idraulica è di ingranaggi per adattà dinamicamente a sincronizazione di e valvole secondu i bisogni di u mutore. A timing variabile di a valvula ùn pò micca cambià a durata di l'apertura di a valvula, ma pò cuntrullà solu u tempu di apertura o di chjusura di a valvula in anticipu. À u listessu tempu, ùn pò micca cuntrullà a corsa d'apertura di a valvula cum'è un albero a camme variabile, cusì hà un effettu limitatu per migliurà e prestazioni di u mutore.

 

In termini di timing di valvula variabile, u mutore HONDA hà un certu piombu. Quandu u mutore viaghja à bassa carica, u picculu pistone hè in a pusizione originale, è i trè bracci basculanti sò separati. A camma principale è a camma secundaria spingenu rispettivamente u basculante principale è u bilanciu secondariu. Cuntrolla l'apertura è a chjusura di e duie valvole d'ingressu, l'elevatore di a valvula hè menu, a situazione hè cum'è un mutore urdinariu. Ancu se a camma media spinge ancu u basculante mediu, perchè e basculanti sò siparati, l'altri dui basculanti ùn sò micca cuntrullati da ella, cusì u statu d'apertura è di chiusura di a valvula ùn serà micca influenzatu.

 

Ma quandu u mutore ghjunghje à una certa alta velocità stabilita (per esempiu, quandu a vittura sportiva Honda S2000 arriva à 5500 giri / min à 3500 giri / min), l'urdinatore urdinerà à l'elettrovalvola di attivà u sistema idraulicu è spinghje u picculu pistone in u bracciu basculante à fà chì i trè bracci basculanti sò chjosi in un corpu è sò guidati da a camma media inseme. Postu chì a camma media hè più alta chè l'altre camme è hà un ascensore più grande. Pezzi di veiculi valvula di mutore hè prolongatu è l'ascensore hè ancu aumentatu. Quandu a velocità di u mutore scende à un certu gruppu di basse velocità, a pressione idraulica in u basculante diminuisce ancu, u pistone torna à a so pusizione originale sottu à l'azzione di a molla di ritornu, è i trè basculanti si separanu.

 

In questu modu, pudete cuntrullà u vostru cunsumu di carburante à bassa velocità, è à u listessu tempu risponde à e vostre necessità per una putenza crescente quandu u mutore hè à alta velocità. Tuttu u sistema VTEC hè cuntrullatu da l'urdinatore principale di u mutore (ECU). L'ECU riceve è elabora i parametri di i sensori di u mutore (inclusa a velocità, a pressione d'ingressu, a velocità di u veiculu, a temperatura di l'acqua, ecc.), Emette segnali di cuntrollu currispondenti, è adatta u sistema idraulicu di u pistone basculante per mezu di e valvole solenoide affinchì u mutore sia cuntrullatu da diverse camme à diverse velocità, chì influenza l'apertura è u tempu di a valvula di aspirazione. Cusì per pruduce a potenza prodotta, sperate u più di ottene.

 


Tempu di posta: Jan-28-2021