Chjamate Oghje!

Cume à Revisione di una Valvula di Motore d'Automobile?

Valvula di mutore di parti automobilistiche l'ambiente di travagliu hè duru, cuntattu direttu cù u gasu, a temperatura massima di a valvula di scarico pò ghjunghje à 800 ℃, è à a fine di u ciclu di lubrificazione, accumpagnata da u travagliu di a valvula quandu l'azione di apertura è di chiusura hè frequente, e parti di a valvula sò assai faciule da pruduce danni. Dunque, l'attenzione deve esse prestata à e parti di a valvula di a revisione, per assicurà chì sia in cundizione normale di travagliu.

1. Ispezzione è riparazione di e valvule

(1) Verificate a curvatura di a testa di a valvula è di u troncu. Quandu l'estremità di a valvula hè deformata o usurata, fate correzioni, è u valore di currezzione deve esse u valore minimu. Grind the face valve.

(2) Rimpiazzà a valvula se u spessore di u vàlvula di mutore di vittura hè menu di u valore limitu. Durante a manutenzione, ispezionate a fine di ogni gambu di a valvola per a deviazione, l'usura è a piega.

(3) Verificate a superficia di travagliu è u gambu di ogni valvula per usura, brusgiatura o deformazione, è rimpiazzate se necessariu.

(4) Usate u limitu di a deviazione di a fine di u troncu di a valvola: 0,1 mm per a valvula di ingressu, 0,1 mm per a valvula di scarico; u valore standard di u spessore di a testa di a valvula: 1.0mn per a valvula di ingressu, 1.5mm per a valvula di scarico; limitu di usu: 0.7mm per a valvula di ingressu, 1.0mm per a valvula di scarico.

(5) Aduprate un micrometru è un V-quadru per misurà a curvatura di u stelo di a valvula. U gambu di a valvula hè supportatu nantu à dui V-frames à una distanza di 100 mm, è dopu a curvatura hè misurata à 1/2 di a lunghezza di a valvula cù un micrometru. Se u limitu permissibile hè superatu, deve esse correttu cù una stampa manuale.

5fc5fece9fb56

2. Eliminazione di l'assemblea di a valvula

Dopu chì u trenu di a valvula sia assemblatu, a molla hè in un statu precaricatu, se smuntata in modo impropiu, a molla spunterà è ferirà u corpu umanu, dunque, hè necessariu aduprà un disassemblatore di molla di valvola speciale per fà una operazione standard quandu si smonta trenu di valvula, per assicurà u smuntamentu sicuru di u trenu di valvula di u mutore di e parti di l'automobile. U supportu di molla hè pressatu cù a molla pre-tensionata cù un rimusciu di molla in modo chì u pernu di bloccaggio sia liberu è pò esse facilmente cacciatu. U supportu di primavera hè allora lentamente rilassatu cù a primavera finu à chì a primavera sia in una posizione libera completamente rilassata.

3. Sostituisce e bobine di sede di a valvula

A superficia di travagliu di u sediu di a valvula hè gradualmente affondata dopu à parechji alezioni o macinazioni, chì affetta a cooperazione normale trà a valvula è u sediu. Se a superficia di travagliu di a sede di a valvula hè 1.5mm sottu à a superficia di a sede di a valvula, u collu di a sede di a valvula deve esse rimpiazzatu. mm, u collu di a sede di a valvula deve esse rimpiazzatu. Metudu di rimpiazzamentu: aduprate strumenti speciali per tirà fora u vechju collu di u sedile, è poi mette u novu collu di u sediu cù 0. 0,75 ~ 0. 125 mm interferenza cù u foru di u sediu in u serbatu di azotu liquidu u fretu riduce 15 ~ 20 s. Doppu pressatu in u sediu di u foru di a testa di u cilindru in modu chì si riscalda à temperatura ambiente. In alternativa, riscaldate u foru di a sede di a testa di u cilindru à circa 100 ° C cù una torcia o una torcia à gas (pratica empirica: prima di riscaldà a testa di u cilindru, applica a polvere di gesso bianca intornu à u foru di a sede, è scaldala à circa 100 ° C quandu u a polvara bianca diventa gialla), poi pugna rapidamente l'anellu di u sedile è rinfriscalla in aria.


Tempu di posta: Jan-28-2021