Chjamate Oghje!

Cume trattà cun fallimentu di a valvula?

Quandu a motocicletta viaghja per un bellu pezzu, a liberazione di a valvula di u mutore apparirà generalmente, troppu grande o troppu chjucu fenomenu, per truvà a ragione, avete bisognu di cunsultà assai informazioni, u fornitore di valvula di moto per dà una analisi simplice.

Influenza di una poca distanza di valvula nantu à u mutore

Grande o chjucu valvuli di pezzi di muturi per motociclista a liquidazione influenzerà u normale funziunamentu di u mutore. Apertura tardiva è chjusura anticipata di a valvula di ingressu: per via di apertura insufficiente di a valvula, a quantità di accessu riportata da u mischju combustibile serà ridutta, dendu à u fallimentu di a putenza di u mutore.

Grande valvula di scappamentu (vale à dì, u tempu di apertura di a valvula hè accurtatu): in u prucessu di scappamentu, provoca scappamentu scarsu, inflazione insufficiente, aumentu di sabbia d'oliu, temperatura eccessiva di a macchina, calata di putenza, è u colpu di a valvula, chì influenza a vita di serviziu di e parti.

Apertura anticipata è chjusura tardiva di u valvula di ingressu di u mutore di moto(a durata di l'apertura di a valvula hè più longa): provoca a chiusura di a valvola sciolta è a fuga d'aria, chì riduce a compressione è a putenza di u mutore. In casi severi, a valvula farà una grande quantità di deposizione di carbonu o ablativu, affinchì u cilindru ùn possi micca travaglià nurmalmente.

Valvula di scaricu chjucu: porta à a chiusura di a valvola sciolta è à a fuga d'aria in Nanchang, cusì a combustione ùn hè micca cumpleta è a putenza hè ridutta. A volte ci serà un fenomenu di sfruttamentu di tubi di scarico.

Cumu trattà cù i danni di e parti di a valvula di u mutore di a motocicletta

 

1. A cima di a valvula hè cracked o ablata, chì deve esse rimpiazzata.

2. Dopu chì a faccia di a fine di l'asta di a valvula hè purtata, pò esse macinata nantu à u macinatore cilindricu esternu è aduprata dopu chì a superficie liscia sia restaurata.

3. U gradu di curvatura di a verga di a valvula supera 0,03 mm. Quandu a distorsione in cima di a valvula supera 0,02 mm, u rigonfiu pò generalmente esse correttu ponendulu nantu à una pressa manuale è poi ispezionatu cù un indicatore di quadrante nantu à un ferru in forma di V finu à chì sia qualificatu.

5fcee74a8514b

4. S'ellu ci hè carbonu neru è ossidu di piombu grisgiu nantu à a superficia di u conu di a valvula, pò esse bagnatu in cherosene, è poi cacciatu cù un raschiatore di legnu o una spazzola di rame dopu avè ammorbiditu.

5. Se a verga di a valvula ùn hè micca usurata seriamente è a deviazione di rotundità è cilindricità ùn supera micca 0,03 mm, a verga di a valvula pò esse lucidata à a dimensione di riparazione nantu à a macinatrice senza centru, è poi riparata cù u metudu di cromatura.

6. Piatti leggeri, fossi, ecc. Nantu à a superficia di u conu di a valvula sò generalmente eliminati da a macinazione manuale. Prima di macinà, a valvula, a sede di a valvula, è a guida applicanu benzina pulita, è dopu nantu à u conu di a valvula rivestitu di pasta di macinazione grezza, cù una torsione di gomma per assorbe a cima di a valvula per girà ripetutamente è cambià a pusizione, u pitting, fossi, è altri macinendu fora.

Quandu un anellu biancu appare nantu à u conu di a valvula, a valvula hè raffinata cù una pasta fina di macinatura. Infine, risciacqua a pasta cù benzina, applica l'oliu, è macinala per uni pochi di minuti.

7. I fossi prufondi, i fossi è i lochi nantu à a superficia cunica di a valvula devenu esse lucidati nantu à a macchina di lucidatura di e valvule. Se l'attrezzatura sopra ùn hè micca dispunibile, a valvula pò ancu esse pinze è a concentricità pò esse calibrata cù a pinza nantu à u trapanu di panca, u picculu tornu, o u trapanu elettricu manuale. Allora a valvula pò esse iniziata. I difetti ponu esse piazzati longu à a superficia conica cun un file pianu finu, è a superficie conica pò esse lucidata cù un stratu di 00 stofa fine smerile nantu à u file. A velocità di macinazione ùn deve esse troppu alta, u muvimentu deve esse lisciu. Se u bordu superiore di a valvula si trova menu di 0,5 mm di spessore o deformatu, deve esse rimpiazzatu.

Cume trattà cù i danni à e parti di a valvula di u mutore di u mutore?

(1) Applica una strata fina di oliu rossu o oliu di schernu nantu à a superficia cunica di a valvula, è dopu appiccate delicatamente a valvula nantu à u sediu di a valvula è rotate per 1/4 di volta prima di tirà fora. S'ellu ci hè un anellu d'oliu rossu continuu o marchi d'oliu pianificanti nantu à a sede di a valvula significa chì a sigillatura hè bona.

(2) Cù una matita soffice (4B o 5B) disegna un numeru di linee nantu à a superficia di u conu di a valvula, è dopu cuntattate cù u sediu di a valvula girate 1/4 di turnu dopu avè tiratu fora, cume e linee di matita nantu à u conu di a valvula sò tagliate off, indica ancu un bon sigillu.

Se vulete ottene più infurmazioni nantu à valvula di mutore di bona qualità, per piacè ùn esitate micca à dumandà ci.


Tempu di posta: Jan-28-2021